Darling, you're my hero <3

Ja idag var mammi hos läkarn på undersökning och tog lite olika prover, så hoppas nu bara att svaret blir bättre än väntat och inte alls att det är något doktorn antog att det var =/ Så nu håller jag tummarna för mammi och hennes bästa! :)<3


Annars
så har jag sprungit iväg för att hämta byrackan som nämligen hade lyckats passa på att rymma medan städerskan inte hade så stor koll på honom, men som tur är brukar han endast rymma iväg till ett visst ställe, bondens tik. Så jag fick tag i honom slutligen :). Sedan spelade jag och vovven lite fotboll på gräsmattan hemma hos oss ute i härliga vädret! :D Riktigt härligt! :)

Sedan har jag endast höllt på med lite sysslor som behövdes göras här hemma, tyvärr hann jag inte med tvätten och orkar inte alls nu för nuvarande så får bli imorgon istället :).

Jag har iallafall hunnit med att: rengöra Pancakes bur som han nu inte använder mer nu när han är ute och har en annan då, bar även upp den på vinden. Rensade massvis med ogräs, vek tvätt och storstädade hemma. Tog även undan massa vinterkläder / skor som nu är förvarma att använda, så är ju bara onödigt om dem ligger framme och tar plats i onödan. Tvättade även fönstren, tog en ytterligare promenad med Texas (vovven), slängre en hel jäkla säck med sopor och hann även att ringa Tele2 ang. lite ärenden :) Sedan har jag slutligen tagit mig en skön dusch efter all städning :).

Så ja, jag är nöjd över hur mycket jag hunnit med idag :) Känns så skönt att kunna luta mig bakåt och ta det lugnt utan att veta att saker måste göras, men nu är det mesta gjort! :) Känns skönt!


Men nu mina kära tänkte jag ta och mysa ned mig i soffan och kika på någon film och självklart blir det chips och marabou choklad på det! ;)





Imorgon blir det skola, sedan funderar jag att fara hem till mammi och umgås med världens saknade och bästa lillebror! :D<3 innan det blir dags att fara hemåt och tvätta ^^,


PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0