Don't be shy to take a chanse


I fredagskväll
kom Rickard och hälsade på oss, grabbarna skulle dra ut på krogen och fira Rickard.. men det blev ju inte riktigt som planerat då haha :P:) Men dem var nöjd med kvällen ändå så det är ju det viktigaste! :)

Medan jag låg i soffan och såg på gudomligt roliga filmen "Little Man", så jäkla störtskön film!! haha xD Jaja hur som hellst.. medan jag såg på filmen och mådde äckligt dåligt pga min elaka migrän jag haft och svidande röda ögon, samt ena ögat var så svullet att till och med under kvällen blev halva ansiktet svullet??!!!?!! :o:'( Gjorde ont!! Så medan jag tog det lugnt och led lite sådär.. drack dem här hemma och väsnades lite :P spelade även lite granna och sedan mitt på natten bestämde dem sig för att ta en liten båttur och simma /grilla korv xD Haha när dem kom hem och väckte mig efter flera timmar, klagade ena att den hade ont i smalbenet och den andre att den va dyngsur xD Haha ja jag vet inte alls vad dem höll på med men hörde något om bävrar, kanske hade lite krig med dem :P Haha :)

Har haft så med ögonen i flera dagar men nu idag är det äntligen inte lika rött åtminstone, känner att jag ännu är riktigt känslig och lite svullen ännu på högra ögat.


Anyway..! :) Igår direkt när vi vaknade, for grabbarna in till birsta för att fixa ett ärende, sedan passade dem även på att ta sig en tur på skoaffärn också :) När de kom hem, fixade dem med baslådan i bilen och höll på med en massa så jag var ute med dem och gav dem sällskap ute i solen :)

Här är en bild på mig när jag fick äran att ta på mig älsklingens arbetshjälm xD Haha jag passade på att leka lite inspektör .. eller vad det nu heter xD :P



Jotack, väldigt stiligt!
;) haha :P När grabbarna slutligen blev klara med deras grejande och donande, for vi ned på Ica Maxi och handlade massa gotta :)<3 Skulle även sedan åka på pizzan och käka lite fetmat men vi var för sent ute så det hann precis stänga när vi kom fram xD Så vi for på Statoil istället och beställde riktigt goda korv med mos tallrik medan Rickard tog någon smarrig macka :) Då blev våra magar riktigt nöjd, tror alla vi tre var lika hungriga haha xD

Medan vi stod där och beställde detta, kom det fram ett par raggar-muskelknuttar för att prata med killen som hade nattöppet på macken.. Kan lova att jag var och även tydligen såg ut att vara rädd och obekväm vid dem vid min sida.. Så älsklingen gick åt sidan och ropade mig eftersom han såg klart och tydligt att jag blev lite rädd där, dem såg faktiskt bra läskig ut! :(


Sedan for vi hem en stund till Rickard innan vi for vidare hem till oss igen och hade det riktigt trevligt resterande utav kvällen med massa chill snack, lyssnade på lite musik, kollade på rolika video klipp och slutligen såg på filmen "John Carter" som faktiskt var riktigt spännande! :) Dock såg vi på den så sent och när vi väl skulle sova fick hästen utbrott som har boxen nedanför oss och sparkade som en galning, gnägga och hade sig eftersom hennes älskling Frealans hingsten for ned till Stockholm med svärmor inatt /tidigt imorse så hon blev alldeles till sig när han inte var där :(. Så det tog ju ett tag för oss för att lyckas somna :/ Så imorse har vi inte sovit allt för många timmar men när vi väl klev upp strax innan 14-tiden, for älsklingen på jobbet och Rickard hem till sig. Sedan har jag endast städat och tvättat, behövdes verkligen.. har inte orkat att ens angagera mig till städningen något de senaste dagarna eftersom varit så trött när jag kom hem på kvällarna, så nu är det fint här igen iallafall :) :)

HAHA lite bilar vi hade på gården igår kväll när vi kom hem då xD
Nu har vi 6 stycket bilar på gården som tillhör familjen och som endast 4 personer kör :P Oj oj oj vad ska grannarna tro nu xD HAHA



Nu tänkte jag ta och hämpa tvätten /hänga den och hä in nästa, sedan kanske kika runt lite här på internet. Ja så borde ju Rickard ta och komma hit snart han också. Jag ska färga håret på honom, ska bli svart så blir riktigt spännande att se honom i svart hår, kommer självklart nog bli riktigt ovant men det blir nog bra tror jag faktiskt! :) Se filmer tänkte vi också göra och vem vet, kanske dra ut och spela lite basket också? :D



Och idag är det ju även morsdag! GRATTIS till alla vackra mammor och speciellt ett STORT GRATTIS till min mammi <3 :). Planen var ju egentligen att jag skulle ta med min lilla bunnie, Pancakes och hälsa på henne, fika lite och ha det trevligt och umgås men dem ändrade planer och skulle fara ut med båten och ta en picknik vilket lät mysigt men eftersom jag varit riktigt förkyld bra länge nu den senaste tid och ännu är jag inte riktigt helt frisk heller, vill jag inte ta risken och bli värre IGEN, dessutom har jag även ett CP-ÖGA och vore inte alls roligt ifall det vart ännu värre eller förblev sådär :o Typ som Camilla från BB har :/, eftersom det är just så det ser ut på mig just nu så jag hoppas verkligen att det försvinner snart!! :) Så imorgon efter mötet jag ska ha vid 10-tiden, tänkte jag hälsa på mammi istället och då blir ju även hennes karl på jobbet = skönt, mycket mer avslappnande! Dock tråkigt att man ännu en gång inte får träffa brorsan från Stockholm, men nästa vecka får jag träffa honom, hoppas jag på och det är snart :):)

HAHA här är min super stiliga älskade bror som njuter på båten xD Fick denna bild utav honom för endast en stund sedan där han även skrev: "Äru inte avis då?" HAHA älskar verkligen hans sköna humor, och hans sexiga pose är ännu bättre! haha xD Tror jag höll på att dö där när jag såg bilden första gången haha :D



- Och jo, jag blir nog lite avis faktiskt, men vi får helt enkelt ta det framöver då jag mår bättre och inte har ett cp-öga xD haha :) Skickar en enorm bamse kram till dig kära bror! <3



PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0