Don't bother..

Idag har jag endast vaknat - kikat lite på tv med älsklingen - myst med Pancakes i soffan framför filmen "Everybody is fine" eller vad den nu hette ^^, - rensat datorn lite granna, fixat med lite bilder som jag tänkte skriva ut och pyssla med någon dag framöver och nu har jag precis ätit go' maten som sväror gjort, någon gryta med kyckling. Riktigt gott och mättande var det :).

Världens snällaste Pancakes! <3 :)



Just nu är jag så himlans trött och seg i kroppen så funderar att gå och ta mig en cigg sedan endast lägga mig ned i soffan och se någon spännande och rolig film och på det lite marabou och cola? :) Sounds pretty great :) haha.

Så ja.. detta var nog min dag on the LAZYday -söndagen, kortfattat ^^,



(Haha så gulligt, lillebror pussar på armen min på bilden nedan.<3 )


PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0