Don't hold your breath

Musiken är nu på - för nuvarande lyssnar jag på Nicole Scherzinger, ovanligt? haha nej xD Men hon är fan bra! Bra låtar och så jäkla good looking att man nästan blir lite avis.. :/

Bredvid henne ser man ju ut like a beast :/

Haha hur som hellst, har precis kommit hem och jag dööör vad äckligt man kan må, orkar inte.. borde vara förbjudet att få må sådär!! :'( Annars då? Ja imorse tvingade jag mig upp trots hur pissigt jag mådde, halvvägs till skolan ansåg jag att jag inte alls klarar av detta så åkte hemåt till mamma istället där jag sov en stund och hoppades på att må iaf lite bättre när jag vaknat men inte då! :( Lillebror var även sjuk så vi låg och kollade på barnprogram halva dagen, sedan satte vi oss och byggde lego i timmar <3 Man kan nog aldrig bli för stor för lego haha :D

Såhär blev resultatet utav vårat fräna lego-mästerverk som vi byggt..



Blev riktigt fränt ändå asså! ;) Designade även en basketkorg och en linbana på ett däck som man kan åka på ^^, Man kanske borde ta och satsa på arkitekt yrket ? ;) haha :P


Annars är allt bra med mig.. dock sjukt deprimerad utav brist på jobb/ sommarjobb.. Så jag både längtar tills man tagit studenten, samtidigt som jag verkligen inte gör det med tanke på att jag vet hur tungt det kommer bli med 0 kr /månaden. Nu när man endast har att leva på ca 1 000 kr /månaden, vilket absolut inte är något alls när man inte bor kvar hemma.. Måste ha för räkningar (lyckligtvis har jag ännu inte så mycket men är tillräckligt för mitt mini bidrag som man får i studiebidrag), sedan måste man ju ha pengar för att handla special äckel kost (har ju gått och nyligen blivit gluten allergiker..), smink, schampoo /balsam osv.. Allt detta kostar ju också. Nä usch jag vet inte alls hur det ska gå när man inte alls kommer ha några pengar över huvudtaget under sommaren.. :( Går runt och tänker på det heela tiden trots att jag inte vill, blir endast orolig ju :( Har sökt massvis med jobb men antingen vill dem anställa en men kan inte eftersom företagen inte har råd till det eller helt enkelt inte behöver få in mer anställda.. Hoppas iaf att jag får jobbet på posten, det är iaf något. Vore till enorm hjälp! Så får se hur det blir med detta.



Igår pysslade jag med att designa ett eget armband helt från grunden, som jag faktiskt tänkte ge till mamma i present. Hon har länge velat att jag skulle göra ett (eftersom hon tycker jag är så duktig på sådant och jag har länge lovat henne ett) så nu var det vell på tiden då haha :)


Sådär blev resultatet utav armbandet, riktigt nöjd med det blev jag :) Ett jäääkla pysselgöra men what the heck ;)



Hon blir nog glad.. får man hoppas haha :) Är ju lite extra speciellt även med tanke på att jag gjort det själv hihi :) Älskar att pyssla! Hade lätt kunnat jobba med sådant - att designa olika möjliga smycken :).


Men nu eftersom jag mår som jag gör, ska jag nog ta och lägga mig ned i soffan igen och se på någon film och hoppas på att inte kräkas.. Har varit fruktansvärt illamående hela dagen men känns tyvärr bara mer och mer nu :/ :( Senare om jag orkar tänkte jag försöka kika lite på olika slags tapeter :) Fick ju i uppdrag utav älsklingen att välja ut tapeter till huset som vi ska flytta in i, svårare än man kan tänka sig men det ska nog gå och ska bli spännande! :) Aja tjaarå! :)



PussLOVE.. XOXO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0