Follow your heart & live up to your dreams

Imorse mådde jag ännu helt världelöst men under dagen blev jag bättre och lite piggare iaf.. Så det är skönt, hoppas det håller sig nu bara. Ville ärligt talat att någon skulle göra mig tjänsten och typ döda mig elle något, ville verkligen bort .. sjukt emo jag vart xD Men det kändes verkligen hemskt så som jag mådde i två hela dagar nonstop! :( So not cool!

Hur som hellst så har jag idag kikat lite på olika slags tapeter via internet, hittade dessa:




Som ni förmodligen inte ser vad som står i texten på bilden.. fastnade jag lite extra för vissa utav dessa :).

Tänk er nr 2 / 3 tillsammans med nr 4 inne i sovrummet och att en utav dem vore som en fondvägg. Nr 8 i vardagsrummet och nr 7 som en fondvägg inne i köket tillsammans med någon annan tapet.

Så typ nr 10 / 11 / 12 eller 13 i hallen, jag tror faktiskt det vore snyggt! :)


När jag visade för älsklingen, tyckte han om dem och dem var inte så himm
elskt dyr heller så får se ifall det blir dessa eller ej. Man vet ju aldrig, vi kanske hittar andra vi tycker bättre om till och med.


Annars idag
har jag endast legat i soffan med läsk, godis, chips och kollat på massvis med olika filmer. Första dagen då man börjar må bättre är det ju nog bäst att endast slappa hemma och ta det lugnt. Vill ju lyckas komma upp på fötterna snart igen och kunna leva livet som en riktig människa :P Inte typ vara en levande zombie och endast vara liggandes hemma hela veckorna :/ Vore även skönt att lyckas bli frisk och pigg igen så man kanske kan orka och kunna ta ta
g och kanske börja träna, var ju år och dar sedan sisst känns det som.. xD


Jag måste även säga hur sjukt man kan sakna sina nära och kära .. och ett land =/ :( Hade jag haft cashen, hade jag direkt åkt till Polen och hälsat på min älskade morfar, hans sambo, mina bästa vänner Szymon och Paulina och massa massa andra som har en enorm plats i mitt hjärta! <3

<-- Szymon & Paulina -->



Ärligt talat, dem måste vara världens bästa vänner!! Saknar dem så otroligt mycket att det gör ont inombords! :( <3 Hoppas verkligen att planerna blir som planerade och att dem kommer kunna komma och hälsa på mig och älsklingen i sommar ifall jag inte lyckas ta mig till Polen. :) Men det är ganska klart att jag saknar dem stenhårt, har ju känt dem under hela min uppväxt, ända sedan jag gick i blöjor och vi åkte till Polen varje sommar. Sommrarna var alltid årets höjdpunkt för mig, aldrig haft så roligt som just där med mina kära vänner. Tråkigt nog åker man inte dit lika ofta nu och det är klart att man saknar det då.. :/


Men nu mina kära läsare, tänker jag ta mig min sista kvälls-cigg, jojag vet.. mycket dåligt och jag är inte direkt stolt över att jag röker! Menmen.. ingen är perfekt, right? :) Tjarå and Take Care! :*




PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0