Från fel del av staden

Jag har precis hoppat ut ur duschen, skönt!
Så just nu ser man ut som en "blöthund" & krullig i håret är man - Så jäkla läckert! ;D hahaha :P




Börjar äntligen trivas lite med mitt osminkade jag, inga som hellst finnar attakerad över hela hakan som jag brukade få.. Känns toppen! (Y) :) När jag väl får någon finne en gång i månaden typ så är det inge många alls, börjar minska nu med tiden och det glädjer mig starkt faktiskt :).  (HAHA kanske inte intressantaste att läsa men nu är det min blogg och jag skriver om vad jag vill so deal witht it) ;). Klart att man vill ha fin och len hud ju, har den senaste tid inte alls haft smink på mig utan låtit huden fått andas och njuta av solen :).


Annars då så är mitt älskade hjärta ute och hjälper pappan sin med båten tror jag? :) Medan funderar att ta och slå på en film och bara vila magen min. Imorgon efter skolan ska jag träffa älskade Plättan innan hon ska jobba, så får se vad vi hittar på för trevligt :). När det väl blir dags för kvinnan att jobba, tänkte jag åka och hälsa på lillebror som är så enormt saknad utav mig just nu, gud vad jag ska krama om honom och så tänkte jag att vi ska ta och hoppa som galningar på hans nya studsmatta som han fått i födelsedagspresent som jag faktiskt är lite avis på :$ HAHA vill också ha en här hemma xD ..Barnslig man ska vara haha bygger lego och hoppar studsmatta.. haha men man ska njuta av livet och inte vara allt för seriös utan kunna ha roligt och vara barnslig så länge man kan (dock är det klart att barnsligheten inte ska gå i överdrift..) Men ja, jag antar att enligt min älsta bror, borde jag även ta och leka med barbie dockor för det tycker han jag borde göra eftersom det är hans anledning till varför jag inte är mogen :P oj oj oj Orkar inte haha xD Låter så roligt att jag endast börjar skratta varje gång jag ser på barbie dockan jag fått utav min andra storebror som gav mig den i julklapp iår endast FÖR ATT! :D<3


VÄRLDENS SÖTASTE & MEST ÄLSKADE LILLEBROR - Hampus MIN SKATT <3




Oh gudaness asså vad jag önskar att jag haft pengar till att kunna tatuera mig, lägga lite färg på huden :D SÅ JÄDRANS SNYGGT!! Har redan en, men vill 2-3 till! <3 En på revbenet, en på handleden och KAAANSKE en på skuldebladet :). Men det får vell bli om något år kanske.. Finns ju inte så mycket att göra åt saken direkt xD. Mycket man vill, men man kan inte få allt på en och samma gång o.0 Man måste som sagt kämpa lite för att kunna få det man vill ha i livet :).


PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0