Get right

Tjenare allesammans! :)


Dennna senaste tid för mig har varit dö jobbig!! Alldeles för mycket i mitt lilla stackars huvud och hjärta.. för mycket tankar, för mycket känslor och helt enkelt alldeles för mycket problem! :( Jag tror ärligt talat att det är en aning för mycket som sker just nu att jag ska finna orken att hantera allt som jag egentligen borde göra, everything are far to much for me right now!! Give me a break from all the fucking problems!! Springer in i väggen snart, så jobbigt har jag det just nu :'( ..Önskar fler kunde förstå och peppa en mer och försöka påminna en att tänka på goda ting och inte trycka ned en med mer bekymmer.. gör endast saken värre! Har tillräckligt med problem, om inte tusen gånger mer än "tillräckligt"..

Men från och med NU, ska jag försöka  och kämpa för att ta nya tag och att tänka på allt som är positivt och inte så mycket på allt som är så förbaskat jäkla tungt, blir inte ett dugg lätt eftersom går inte att sluta tänka på dessa hur mycket jag än försöker men jag ska verkligen kämpa för att bli en starkare människa på nytt igen, lyckades resa mig förut och jag SKA klara detta nu! Ska verkligen försöka att även bättra mig och kämpa på nytt igen, but i will need some help sometimes to get stronger.. GAAH varför ska verkligen allt det kämpiga i livet hända plötsligt och samtidigt??! :'( Anyway.....


TRYING TO GET STRONGER!




Imorgon ska jag göra mitt bästa för att verkligen tvinga mig till skolan, hur jag än mår eftersom jag ska ju kämpa med allt som bara går :) Efter skolan åker jag, älsklingen och hans bror till Bispgården för att hälsa på deras underbara syster :) Så hoppas bara att man är på bättre humör och mår hyfsat med halsen, magen och huvudvärken man har och även haft nu ett bra röttet tag :/ Men humöret känns viktigast, vill ju inte sabba allas helg direkt :/ Smartast vore kanske ifall jag stannat hemma, men älsklingen vill verkligen ha med mig och vad gör man inte för honom <3.


Annars då? Fick veta att i princip hela skoldagen var inställd förutom sista lektionen så under tiden åkte jag till mammi och lillebror och halvsov? Ja nu har även mamma tydligen gått och blivit sjuk så jag fick ta och traska till affären där jag fick handla lite vitamin-produkter åt henne innan jag skulle fara till skolan. MEN jag var på så pissigt humör och min dumma mensvärk gjorde inte saken bättre men jag tänkte vara duktig och tvinga mig dit ändå MEN i sista sekunden var jag ärligt talat inte alls så värst duktig och sket i det fullständigt och åkte bara hem där jag dog i soffan en stund.


Nu har jag endast lyssnat på massa gamla låtar - minnen <3 Det var då jag faktiskt kände att jag måste börja kämpa på nytt igen.. kan inte sitta och grubbla över allting hela livet, måste iallafall försöka lyfta mig upp på benen någolunda, hur jobbigt det än är.

Som jag alltid sagt
"Kämpa på fastän det bara är problem, du får bara ett liv så ta vara på det", så jäkla sant och det hjälpte mig förut mer än vad man kan tro!



PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0