I wanna grow old with you..

TJENARE!
Jag har nu inte uppdaterat bloggen över helgen men det var eftersom att efter skolan i fredags, åkte jag, älsklingen min, hans bror och Mickis till Bispgården över helgen där vi tillbringade tiden ihop med deras grabbarnas syster :) Det var riktigt trevligt! :) Kände även att denna helg verkligen behövdes, att få komma iväg från allt detta här. Riktigt skönt och trevligt har vi haft det! Vi har varit och fiskat, grillat, myst framför tv:n och haft det endast allmänt soft! :) Dock var det sämst att älsklingen och Caroline (hans syster) inte fick någon napp :/

Jag trodde starkt att jag skulle bli riktigt sjuk igen med tanke på att jag inte vart helt frisk ännu men vi satt ute i kylan.. Hostan och snuvan blev värre där ett tag men idag mår jag rätt bra faktiskt så det är jag glad över! :)


Men nu mina kära läsare, ska jag och älsklingen se lite på tv nu innan det blir dags att sova :)



PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0