I'm the luckiest girl in the whole world

Igår var det även valborg så efter att älsklingen hämtade mig hos mamma vid 13-tiden så när vi kom hem, hjälpte vi till med att städa, laga mat osv.. På kvällen när gästerna (resterande utav älsklingens familj kom och hälsa på), grillade vi massor med gotta, åt oss riktigt propp mät xD :) Gjorde vår egna maj-brasa, sjöng osv. Det var en riktigt trevlig och mysig kväll måste jag säga! Även min bästa valborg ever, everything was perfect :) Man behöver som sagt inte festa och typ supa skallen av sig endast för det är Valborg, går lika bra att umgås med nära & kära och endast ha det mysigt i lugnt och ro och massa trevligt :) Hoppas ni med haft en riktigt bra kväll igår! :)


Idag är det fantastiskt fint väder, känns verkligen som en varm sommardag så nu ska jag ta och pallra mig ut och steka en stund i solen :)




PussLOVE .. XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0