Let the sun shine

Sitter nu hemma hos mamma och fipplar runt på telefonen medan hon och lillebror sover... Vakna snart dååå??! Haha vill ju busa men lillkillen :):)

Imorse när jag vaknade var jag så fruktansvärt trött så var nära på att stanna i sängen typ sådär hela dagen? :) vore bra skönt men inte värt att slösa bort dagen :p Dessutom om älsklingen slutar så sent som 20-tiden, blir det rätt så ensamt och tråkigt att vara ensam hemma utan hjärtat mitt och dessutom hade jag lovat lillebror att jag skulle komma idag igen till honom och umgås, man kan ju inte svika ens löfte :)<3, så nu är jag här och väntar på att något ska ske någon gång, haha jag har nu suttit sådär i en och en halv timma ^^,


Senare idag tänkte jag faktiskt dra och passa på att sola lite granna, men blir dock inte lika länge som jag brukar, för älsklingens skull :) Han tycker inte om då jag steker mig lite för mycket hihi :) Men han har nog rätt i det hela faktiskt, bättre att sola lite åt gången men lite oftare så man inte hinner blekna och sedan steka sig ett bra tag och sedan inte sola på en vecka osv.. :P


Ikväll när jag kommer hem tänkte jag mysa lite med min stora kärlek <3 sedan faktiskt verkligen försöka ta och lägga mig tidigt så jag får min sömn jag känner att jag behöver.. Att lägga sig vid 02- tiden och kliva upp kl 06.00 hela ela tiden, är nog inte allt för piggande :P.


Men nu mina kära läsare,
ska jag gå och göra mig någon frukost innan jag svälter ihjäl o.0 :)



PussLOVE.. XOXO <3.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0