Like it was written

Ironiskt att arbetet till PA hette "Vilken vän" som jag och en så kallad "vän" utförde.. Eller rättare sagt i hennes ögon endast hon ... :s Det fula var ju att hon tog upp ett ex antal gånger om att jag kunde arbeta med henne i projektarbetet och flera gånger tidigare har hon sagt att hennes sämsta sida är att skriva egna historier, texker osv medan för min del är det det ett av de avsolut lättaste men aldrig klickade detta för mig förns efteråt då jag utförde arbetet (berättelsen vi skulle använda oss av) medan hon endast satt och skrev det jag sa, på datorn.. Sedan hade vi småsaker att fixa, trots att jag mått dåligt visa ggr pga min infektion i magen och på våra lediga dagar tivingade jag mig ändå in till stan för att arbeta, vi gjorde dockor ihop, sökte efter inspiration på bibblan ihop, letade efter lokal ihop och jag gjorde även ett rum utav en kartong till "vår" dock teater.

Men när jag väl blev sjuk andra gången på hela året (alltså snuva, hosta och Gud vet vad) och jag var hemma, bestämde hon sig utan att ens prata med mig om att göra arbetet på egen hand ..??!!? Eller rättare sagt slutföra redovisningen för lärarna och ta all credit själv :o och att hon sedan har mage att ena säga att hon gjort allt själv, att jag inte ansträngde mig eller jobbat något?? Herregud vilka "vänner" man kan ha! :p Aja tänkte mer på själva arbetets namn, så passande.

Men nu mina kära läsare,
ska jag ut och röka med älsklingen och sedan säga godnatt och låta drömmarna föra mig bort :)



PussLOVE.. XOXO<3.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0