Loving this life

Allt känns så jädrans bra heltplötsligt!! :D Can't stop loving this life!! <3 :D
Tack vare min älskade älskling och mina kära vänner som bevisat vara sanna vänner som man kan lita på till tusen, tänker man mycket mindre på alla problem och lär sig att njuta av dagarna och allt det goda som även sker i livet! :D<3


Jag har världens bästa pojkvän, utan tvekan måste jag säga! Hade ALDRIG kunnat bytt ut honom, neva evah! <3
He's my mr right! <3 Jag älskar dig så djupt Conny, utav hela mitt hjärta!! <3<3 Han är verkligen det bästa som hänt mig, min alldeles egna dyrbara skatt <3 :D

Tack vare honom har jag lyckats blivit nå fruktansvärt stark på nytt igen då jag haft det som absolut svårast för flera år sedan, han har fått mig att resa på mina ben igen och gett mig nytt hopp om livet. Jag skulle aldrig klarat mig så långt som jag kommit idag, utan honom vid min sida! <3 STORT TACK till min älskling,

Älskar dig mest hjärtat mitt! <3 Du för mig lyckligast i världen! <3<3





Annars idag har jag tillsammans med älsklingens hjälp, gjort iordning buren ute åt kaninisen, så från och med idag ska han få vara ute i solen och även under nätterna. Ska jag vara ärlig så är jag lite orolig gällande nätterna.. Vill ju inte att något illa ska hända honom men det ska nog gå bra och hoppas verkligen på att han INTE börjar gräva ned i marken och smiter. Dock alla dessa gånger han smitit förut då han öppnat sin bur, haha då har han ju faktiskt endast suttit och väntat på att man skulle komma och märka hur duktig han faktiskt är xD SÅ SÖT! Men vore ju inte så kul ifall det skedde nu med tanke på hur många rävar det finns här om nätterna så ja jag är bra orolig för den biten :( :/ Hoppas han är smart nog för sitt bästa :) <3 Men de ska nog gå bra :).


Så ikväll medan alla andra söp sig fulla, åkte jag och min kärlek på bio, såg filmen "21 Jump Street" SÅ JÄKLA NAJS ASSÅ! Sjukt bra film!! Längtar som en galning redan nu efter att få se fortsättningen på filmen! Den var riktigt grym!! :D Loved it! :)

http://www.impawards.com/2012/posters/twenty_one_jump_street_ver3.jpg

Nu har vi nyligen kommit hem igen och jag vill döda min näsa!! Hatar när man inte kan andas som en vanlig människa genom näsan!! So not cool! :( Men nu mina kära läsare, ska jag ta och lägga mig och låta drömmarna föra mig bort :)



PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0