Mösspåtagning


YEAAH! Idag är det mösspåtagning som jag missar :/ :(
Ska nämligen inte gå på den med tanke på hur jag mår tack vare min äckliga förkylning som vägrar försvinna!! :( Såfort jag tror att den börjar försvinna, nämen då ska det bli värre igen! :( Så jäkla världelöööst i mina tankar! Men tur iallafall att det endast är mösspåtagning som jag missar och inte hela studenten xD Jaja.. nog bättre att jag skippar mösspåtagningen och försöker bli frisk någon gång istället! :)



Idag fyller min och älsklingens lilla Pancakes 1 år!!! :D <3 Världens bästa och gosigaste kaninis :)


STORT GRATTIS till våran älskade PANCAKES!! :D<3



Självklart fick han även en liten blå födelsedagsstrut som jag gjort åt honom. Klart att han måste ha en när han fyller 1 år ju hihi :D Så himla SÖT! <3


Annars idag så lär jag endast ta det lugnt, sov bort mestadels utav hela dagen igår.. Tråkigt men behövdes verkligen, hade ingen kraft som hellst kvar i kroppen :/.


Nu mina kära, tänkte jag ta och äta en sen frukost :P Varit vaken sedan 9 imorse eftersom kunde inte sova mer, sedan har jag endast tvingat mig till att städa så ja.. har inte kommit så långt med att hinna äta frukost ännu :P



PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0