Once you were my dream, now you are my reality <3

Imorse var jag riktigt död när jag väntade på bussen redan strax efter 6 imorse :P Men ibland så måste man ^^, Dagen började inte så värst bra, speciellt för min kära stackars vän Cicci, I'm really sorry!! :'/ <3 Jo det var ju nämligen såhär att strax innan skolan, möttes vi på stan och Cicci höll tydligen knappt i telefonen sin medan jag råkade snudda i den.. BAAAM! sa det och den for i asfalten - mobilen slutade fungera helt och fick sprickor över hela skärmen.. :( Fyfan vad vi mådde piss efteråt och allt verkade gå åt skogen åt Cicci idag, hon lyckades även göra hål i tröjan..klantfia! :/


Efter skolan for vi en snabbis till Media Markt för att se ifall hon hade försäkring så hon kunde byta ut eller laga.. göra något åt saken, men det gick inte alls så bra som vi velat :/ Därefter bjöd hon även mig på lite onyttig frukost men gudomligt gott med strips och cheddar dipp till det på McDonalds :) Tusen tack, det behövde verkligen min mage xD haha :P


En stund senare for vi ned till stan igen där Cicci bytte buss till sjukhuset där hon skulle träffa sin mamma och hälsa på sin bror :). Medan jag gick vidare och mötte mammi och lillebrooooor :D<3 Mamma kikade på massvis med kläder medan jag njöt utav lillebrors sällskap :)<3 Men jag ska inte ljuga, blev bra jobbigt när jag såg ett par sjukt snygga jeans och en klänning som jag länge letat efter, men naturligtvis hittar man sånt just enbart då man är pank :/:( Menmen.. inte mycket att göra, bara att bita i det sura och röttna äpplet ^^, Tyvärr.. haha :P

Lillebror och jag medan vi väntade på mamma, haha det är tur att jag och plutten i mitt knä älskar lika mycket att fota xD Vi gör riktigt bra team han och jag ;D haha :)



Vi träffade även på mupparna: Plättan & Mysan ;) <3, så vi surrade lite innan vi skulle dra vidare :)

Medan mamma gick in och handla lite på Ica, roade jag och lillebror oss på lekparken :) haha gud så glad han var över att få busa av sig lite där :) Sötproppen <3.



När mamma var klar, for vi hemåt till dem, där vi drack iskaffe och fikade ute på baksidan i solen - passade även på att sola lite, sedan hoppade jag en fruktansvärt massa på studsmattan med lillebror, haha vi måste ha sett rolig ut med tanke på hur mycket mamma skrattade åt oss xD Glädjer mig djupt över att se mamma så glad :)<3.

LillHampus lekte med sin COOOOLA vattenpistol medan han väntade på att jag skulle fika klart så vi kunde hoppa studsmatta som jag lovat honom :)





HAHA helt plötsligt kom mamma på att hon ville tillbaka till stan, så ja vi for dit på en ytterligare runda :P :) Jag fick även dessa mysiga shorts utav mammi :D Stort tack! :)<3



Efter ett tag på stan, andra gången gillt.. skiljdes vi åt för dagen, dem for hemåt till sig och jag hemåt till mig och älsklingen :)<3.

Medan jag väntade på älsklingen, var dessa kosser mina dåvarande vänner xD haha så stiliga ^^,




När jag kom hem har jag endast legat helt död typ :P Skickade in ett mail som jag lovat att jag skulle göra och nu har jag nyligen sett klart på filmen "Not since you", riktigt fin film måste jag få tala om!! :) Haha var ju tvungen att se klart på den ikväll eftersom igår kväll när jag såg på den, fick jag avsluta eftersom älsklingen ville att jag skulle se på serie med honom haha så blev det istället :).



Insåg även verkligen idag att det kan vara dags att börja träna igen. :/ Jag har ju nämligen alltid tränat förr och höllt mig igång till 100%. Man mår verkligen som en helt annan människa när man tränar, mycket piggare och mår mycket bättre helt enkelt! :) Dock är det svåraste att ta sig i kragen och verkligen börja med träningen ifall man haft ett lååångt uppehåll :/



Men nu jädrans ska jag bannemig försöka! Visst har jag rätt fin form så .. finns de som har värre men vafaan har man alltid tränat och nästan haft perfekta kroppen och sedan helt plötsligt ser ut sådär.. Då känner man sig fruktansvärt missnöjd med kroppen.. Ja iallafall jag! :/:p


PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Borde inte du betala för reparationer av hennes mobil ? Även om hon säger att du inte behöver så bör du göra det då det var ditt fel att hon tappade telefonen så den gick sönder ? Har du inget samvete ?



2012-05-23 @ 19:27:24
Postat av: Dzesii

Hej Mikaela!



Haha ojoj detta var som sagt en olycka, olyckor sker och jag har aldrig sagt att jag inte fick dåligt samvete, dessutom så tycker jag inte heller att du behöver komma och döma mig efter något du inte vet exakt om. Det är ju nämligen så att jag sa åt henne direkt när detta skedde att hon kan få min förra telefon som är fullt fungerande och knappt använd, som är exakt lika dan som hennes var. Sedan så har jag nämligen även snackat med henne idag ang. telefonen osv och hon sa att dem fixade att hon ska få ut en ny gratis och medan hade hon fått en annan lite billigare mobil. Så kom inte här och anklaga mig till att jag inte har något samvete osv när du inte ens vet mer exakt om saker och ting ;) Take Care! :)

2012-05-23 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0