Sagornas land


Min och älsklingens stackars lilla hjärta efter ett dopp i poolen :/ <3



Igår vaknade jag utav att Eva, svärmor ropade på mig och sa att Pancakes (min och älsklingens kanin) hade smitit, så jag flög upp ut sängen, kastade på kläder och sprang ut men såg dem ej.. Plötsligt hörde jag hennes röst vid uterummet så jag sprang dig och såg att Pancakes var i poolen och verkligen kämpade för att simma. Lillstackaren!! :(<3 När vi tog upp honom var han alldeles dyngsur och chockad :(:( Helt förståligt! Han vägrade röra på sig, ville endast vara nära mitt hjärta så jag lindade om honom i handduk och höll om honom nära min byst. Sedan gick jag in med honom och torkade, borstade och även torkade honom lite med hårfönen. Så himla duktig lillkille :)<3 Är så himla stolt över honom hur duktig han var att simma och hur han kämpade! <3 Finner inga ord om hur rädd jag blev när jag såg honom i poolen :'( HEMSKT ögonblick detta! :( Men allt slutade iallafall bra! En stund efter att han blivit torr, började han bli sig lik igen, lika glad, busig och gosig utav sig :) Lilla busfröt :)

Världens finaste & gosigaste Pancakes! <3 :)



Senare började dagen med lite städning och tvättning, sedan rensade jag även lite ogräs innan älsklingen tjatade på mig att sluta för att vi skulle fara haha men jag ville bli klar .. Varje gång jag påbörjar något har jag riktigt svårt för att avsluta det ifall jag vet mycket väl om att det inte är klart ännu. Efter ett bra tag fick han sin vilja igenom haha :) <3 Gick in, bytte om och när jag skulle gå ut, ramlade jag nedför dumma trappjäveln pga stressen!! Arg jag vart på mig själv då! haha ojoj.. och ont gjorde det! Sträckte något i ryggen och benet :/ Men idag känns det iallafall bättre så det är bra det iallafall :). Sedan for vi och handla och grillade hemma hos Kebbe med även hans brud Issa och hennes syster Sandra. Självklart skulle det börja blåsa även riktigt mycket just då så det var riktigt jäkla kallt :(.

Efter mysmiddagen skulle dem fara och fiska, men att fiska är inte riktigt min grej och dessutom var jag redan så himla frusen så jag for hem istället :) Kändes som jag verkligen gjorde rätt val av mig :). Såg på en film och myste mig ned i soffan under en filt tillsammans med Pancakes :) <3. Riktigt mysigt! :D



Imorse när jag vaknade slog jag igång någon film.. inte världens bästa om jag ska vara ärlig men inte heller världens sämsta ^^, Sedan har jag endast legat i soffan och fipplat på telefonen och nu har jag precis skickat in ett mail och tänkte passa på att blogga lite även :). Vad som sker ikväll får jag se, har inte orkat planera något ännu :P Känner mig så seg idag så blir nog endast en lugn kväll för min del :) Kanske ha ett filmmaraton? :) Ja, vi får se vad kvällen bjuder för trevligt. :)




PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0