Sing with me

Idag skulle jag följa med lillebror till läkaren men blev inte så, dem ringde upp efter en stund och sa att dem inte hade tid och att vi skulle ringa dem imorgon och boka tid, kunde inte liksom boka en på en gång??! Aja... Så jag och sjuklingen satt och byggde massa lego, hoppade liiite studsmatta, vågade inte hoppa mer med honom med tanke på hur han hostar :(. Så har vi även lekt värsta grymma cawboys xD och att en massa mer skojsigt där fantasin förde oss :) Haha ja vi har haft det väldigt kul ihop :)

SYSKON KÄRLEK! <3 :)




Skulle även träffa Jeanette, men blev inte heller av så jag bestämde mig för att ta och passa på att åka och sola lite granna, var ju ett tag sedan senast nu så .. och jag vill ju vara brun till studenten :). Har även höllt älsklingen lite granna sällskap medan han höll på med bilen men efter en stund blev jag hungrig så gick in och gjorde potatisbullar och när jag gick ut igen till honom, var han klar. Så duktig han är! :)


Nu är jag sjuuukt trött, PANG sa det så vart jag av med all min energi :/ så jag tänkte ta och endast lägga mig ned i soffan, kika lite på BB och unna kvällen med filmmaraton därefter ihop med min godispåse xD ..ifall jag inte somnar vill säga haha.




PussLOVE.. XOXO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0