Take a minute

Idag har jag tillbringat dagen och kvällen hos mammi tillsammans med lillebror :) Vi har stekt ute i solen, fikat gotta /druckit iskaffe <3 LOVE IT! Självklart åt vi även glass, gud så mycket godare det är på sommaren skillnad med annars en helt vanlig dag ^^, Jag har även hoppat studsmatta med knatten och busat en massor :) Haft riktigt skoj! Så har jag även suttit och pratat om massa goda gamla tider och en massa annat, var även en sväng till affärn. Haft riktigt trevligt idag faktiskt! :)



Nu har jag precis kommit hem och tänkte endast ta det lugnt, är riktigt trött och sliten i kroppen efter all bus xD Jag som ännu inte är helt fri från magbesvären /infektionen, blir jag äckligt lätt slut och trött så det är tråkigt menmen finns ju inte så mycket att göra åt saken direkt ^^, Så resterande av kvällen tänkte jag tillbringa åt att kika på lite BB avsnitt som jag tänkte ta igen som jag missat de senaste dagarna :P Har man följt det så länge, är det lika bra att fortsätta nu när det ändå är så kort tid kvar av det. Tycker det är grymt dåligt att Camilla åkte iallafall, borde ha varit skitstöveln Marcello! Gud vad jag stör mig på hans dryga kommentarer!! :o Jaja hur som hellst, sedan tänkte jag mysa ned mig bredvid älsklingen och kanske se någon film eller något och tillbringa lite tid med honom med, dock blir det inte nu eftersom BB är inte ens i närheten utav hans grej xD haha :)



Take Care Everyone! :)



PussLOVE.. XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0