That's how it is, deal with it

Idag kom jag lite sådär sent till skolan pga trubbel att ta sig till bussen men kom ju iallafall fram tillslut xD Skönt att det varit en lugn tid på skolan, satt endast och lyssnade på olika redovisningar. Hade det inte varit sådan dag hade jag nog inte orkat ens angagera mig till pluggandet :/ Känner mig fortfarande krasslig efter jag varit jätte sjuk. Tråkigt även att min hosta börjar öka mer och mer och inte nog med det så börjar jag nu få riktigt ont i halsen :( Så ja.. äter glass nu och hoppas på att det mildar lite iallafall, hört att glass hjälper mot halsont så. Vill även säga FUCK människor som man kan göra och säga saker men som helt plötsligt inte ens sedan "existerar i deras lilla värld" och att påstå att man är en lögnare, nä sjukt irriterande! Aja orkar verkligen inte lägga mer energi åt detta när jag redan har tillräckligt med besvär och bekymmer.


Efter skolan åkte jag och min underbara vän Cicci till Åkersvik där jag tog min andra spruta mot livmoderhals canser och efter det var planen egentligen att fara hem till mamma och tillbringa kvällen/natten där men eftersom lillebror är sjuk och jag börjar må pissigt dåligt med min hals, kände jag att det var lite säkrare att åka hem och hoppas på att man inte heller får halsinfluensa som lillebror fått :( Stackars lillkillen :(<3 Går inge bra för varken honom eller mig när det gäller hälsan :/ Han har varit sjuk i två veckor och är ännu de, lika så jag :/ Dock mår jag bättre utom att jag är trött och har sjukt ont i halsen och hostar och lite smått snuvig men mycket bättre än vad jag gjorde för bara någon dag sedan :).

Träffade även världens sötaste Karolina på bussen påväg hem, massa trevligt! Såfort jag känner att jag fått tillbaks min ork och mår bättre, måste vi fasen ta och hitta på något snart igen, I really miss it! :)


Men nu
mina kära läsare tänkte jag lägga mig under en filt och tjocka i mig glassen och se på BB.


Dagens outfit: Mörkblå jeans ifrån Rut, grått linne ifrån H&M, "militärgrön" kavar/sommar jacka som jag fått utav Jeanette för typ sådär tusen år sedan :) och på det hade jag ett långt silver halsband med två ankare på. Även mina svarta nya boots jag fått utav min svärmor igår :)


Bild ifrån imorse när jag väntade på att kunna fara till bussen ^^,



PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0