There is true love for everybody

There is someone for everybody, love yourself to be able to love someonelse


Ja jag skulle ju som sagt endast ta det lugnt i soffan ikväll med tanke på hur trött man kan vara och sjukt ont i ryggen och höften man helt plötsligt ska få :( Sjukt onödigt tycker jag ifall jag får bestämma haha xD Nejmen hur som hellst så gjorde jag något vettigare istället och hjälpte älsklingen och hans föräldrar med att städa undan /rensa lite granna uppe på vinden, sedan har jag stått i timmar ute och äldat lite med Eva, min svärmor :). Trevligt, trevligt var det faktiskt! :).

Jo justja! Jag är så grymt lycklig just nu även just för att jag fått ett par svarta cowboy-boooots utav min gulliga svärmor!! :D LOVE THEM! Har ju redan ett par bruna som jag älskar så oerhört mycket, dock är det tråkigt att dem är fejkskinnade och har inom alldeles för kort tid redan slitits bort i färgen.. :( SUX!! Dessa svarta verkar ju iallafall vara i riktigt toppen kvalite! (Y) Manny good! :) Så nu är min plan att införskaffa mig ett par vita och röda, även kanske ett par nya bruna efter att jag dessa gamla haft sina dagar.. Just hoping it's not so soon ;)

Mina nya älsklingar! Tusen tack till min gulliga svärmor! <3 :)



Nu eftersom min rygg är så tvungen att ta kål på mig och vilja döda mig, tänkte jag faktiskt ta och luta mig bakåt..kanske till och med lägga mig ned under en filt och se på någon intressant film innan det blir dags för min del att sova så jag kommer upp imorgon :). Får även hoppas på att min rygg kommer vara snällare med mig imorgon och jag faktiskt kommer kunna röra mig som en människa xD.


Ps. Igår bestämde jag mig även för att försöka prova mig på en ny look gällande håret, (bild nedan). Var ju så sjukt less på min lugg nu när den blivit så lång, var endast i vägen heeela tiden och kunde aldrig riktigt få till en bra frilla som jag var nöjd med. Varit nära på att klippa till den kortare men vill ju faktiskt testa få den nästan lika lång som mitt resterande hår :) Inte långt kvar nu så vore trist att ge upp utan att få se hur det skulle bli.

Just nu om jag ska vara fullt ut ärlig så känns det riktigt ovant, samtidigt som det känns skönt att inte ha den där störande luggen ivägen nästan jämt så får se hur det går :).



PussLOVE.. XOXO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0