Summer!!

Igår for jag och Cicci till Tonhallen, där vi såg på lite "schlager", solade lite och hade det allmänt trevligt :) Dock så fick jag fruktansvärt ont i huvudet efter ett tag utav musiken & solen antar jag :p Vid 14-tiden for jag hem till mammi och lillebror, första jag gjorde kan jag lova var att ta två huvudvärkstabletter och såg till att få i mig något i magen, blev en baban till och början med. Efter en stund blev det mycket bättre! HÄRLIGT! När jag satt på bussen påväg till mamma tidigare, började allt kännas värre och kändes som jag skulle kräkas när som hellst pga migränen skulle jag tro, men som tur så gjorde jag inte det och som sagt blev mycket piggare sedan :). Så ja, vi satt ute i solen på baksidan, fikade, pratade, busade med lillebror lite, var även på en liten promenad med deras lilla kanin på baksidan också dårå ^^, Ja vi hade det allmänt mysigt ute i värmen :) Riktigt härligt väder, LOVE IT!

Dock var jag riktigt nere även pga mina dumma ögon :( Har varit röd i ögonen fjärde dagen idag och inte nog med det så är mitt högra öga svullet att ögonlocket hänger ned :(. Har inte blivit någon förbättring under dagarna, tyvärr utan endast sämre så börjar faktiskt bli lite orolig nu :'( Försvinner det ej tills måndag, ska jag definitivt försöka få tag i vårdcentralen och någon hjälp och hoppas på att dem för EN gångsskull skulle kunna ha rätt och inte ge fel medicin eller påstå att det är pga något helt galet som det sedan vissas sig vara något helt annat... HATAR den vårdcentral jag hör till i! Ska fasen försöka byta tror jag, för mitt egna bästa. Jaja hur som hellst, antar att detta är pga allergin iallafall så ah, får se hur de går.


Igår på kvällen tog jag, lillebror och mammi oss en promenad (lillebror passade på att cykla) så stannade vi på en lekpark, eller ja.. rättare sagt på ett dagis där han lekte att han bakade kakor och stekte pannkakor :).

När jag kom hem, gick jag raka vägen till soffan där jag somnade riktigt snabbt :P Så efter någon timma flyttade älsklingen mig över till sängen, my romantic man <3 :)


Min och älsklingens älskade lilla Pancakes som ligger och njuter i soffan :) Så söt! <3




Idag
stannade jag hemma, hade ingen lust som hellst till att gå på knutkalas med klassen pga hur mina ögon är.. :/ Så ja, jag har endast tagit det lugnt idag typ. Passade på att sova ut till 11 idag, suttit lite i solen, försökte rengöra poolen men gick inte alls bra så tillslut gav jag upp :/, så har jag typ bara legat i soffan nu och kikat på BB. Nu börjar jag få huvudvärk igen känner jag, jävla skit! Dricker nog för lite vatten, speciellt nu när det är så himla kvavt i luften.. Ska försöka skärpa mig och dricka massa massa vatten nu :).

Vad som sker ikväll vet jag inte, men en sak vet jag att vår gode vän Rickard fyller 20 år idag.. såå ETT STOOORT GRATTIS TILL RICKARDOOO!!! :D Önskar dig en riktigt AWESOME dag/kväll!! :D:)




PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0