What to expect

Ikväll åkte jag till mamma och umgicks med lillebror medan älsklingen for på jobbet :) Var massa bus och skoj! :D<3 Nu har jag precis kommit hem och är sjukt seg i kroppen efter allt härjande xD Men värt var det! :) Gud så jag har saknat honom!! <3 Lilla ögonsten :) Vi åt även kycklingsallad till middag, super gott!! Älskar verkligen kycklingsallad och har gått och dagdrömt om det i flera dagar nu så nu är min mage nöjd haha :);p


Annars
var det trååååkigt väder idag, nu när man börjar känna sig lite piggare och faktiskt orkar göra lite men nä självklart ska det regna istället :p Men det hindrade inte mig från att ha en lyckad och trevlig kväll :)


Nu
mina kära, är det så att jag ärligt talat inte orkar att blogga så speciellt så får bli endast ett kort inlägg denna gång :). Hoppas ni har det bra och mår bra!


Jo föresten! :)
Igår påväg till bion, tog jag denna bild i bilen och blev lite imponerad över hur hårfärgens nyans blev i ljuset. Funderar starkt att färga håret på detta vis! Ha lika mörk brunt som jag har idag fastän fixa till utväxten och på det göra smala ljusa slingor som det ser ut att jag har på denna bild. :)




Just nu har håret bleknat massor så det ser ut som jag har massor med olika nyanser med slingor .. men dem är mer mörk. Som man ser i mina tidigare bilder.


PussLOVE.. XOXO <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0