You make me feel imoprtant

Jamen gud så "trevligt" att min hosta, halsont och snuva har blivit värre efter att jag varit på skolan igår och stackars näsan min värker som satan efter alla nysningar och snytningar :( Nä inte alls trevligt!! Har nu fått nog av detta!! Önskar verkligen någon kunde ta och blåsa bort denna grymma förkylning tillsammans med vinden!


Igår när jag kom hem iallafall, pluggade jag som en gnu och jag blev riktigt nöjd utav resultatet :) sedan resterande utav dagen och kvällen myste jag mig ned bredvid min kärlek och hade seriemaraton, massa mys :)


Inatt sov jag som en stock men dock super tidigt imorse vände allt och vaknade sådär tusen gånger innan jag orkade kliva upp. Eftersom jag och cicci inte hade induellt val, jag är klar med samhällskunskapen och tyvär får ig inom idrotten pga jag inte har kunnat varit med något alls för min dumma magproblem jag haft.. så var jag ledig idag :) Skönt att jag kunde bara vara hemma och vila upp mig istället nu när min förkylning blivit värre igen. Dock skulle jag behöva städa lite och tvätta men den orken finns inte i över huvud taget :( Egentligen skulle jag inte ens orka sitta vid datorn om det inte vore för att jag blev tvungen att skicka in uppgiften. Men nu mina kära, ska jag faktiskt vara sådär grymt tråkig som man är när man är sjuk och gå och lägga mig igen och hoppas på att bli bättre inom kort!




PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0