Soft kitty, warm kitty..

Kul natt..NOT!

Kunde först inte somna alls fastän jag var hur trött som helst - somnade vid 3-tiden sedan vaknar jag en gång i timmen utav elaka hostan som skulle jävlas med mig! Trodde jag skulle hosta ut lungorna vilket nog inte var så himlans långt ifrån att göra det! :o och när jag väl skulle vakna så sov jag djupt = FÖRSOV MIG fullständigt!!! Dåligt arg och irriterad man blev då! :@ Vaknade då lektionen började, tack så jäkla mycket hostan!! (Y)
 
 
Annars idag blir det nog endast en lugn dag /kväll för min del skulle jag tro, är ännu inte helt frisk och hostan blir endast värre och värre efter att jag jobbar men hoppas att jag repar mig riktigt snart!
 
 
Älsklingen blev även hemma idag, blev inge jobbande ute i Övik pga vädret inte såg så bra ut och ja jag måste faktiskt få erkänna att det känns skönt att ha honom hemma någon dag till =).
 
 
Imorgon som ni kanske redan vet är det premiär för efterlängtade "Breaking Dawn part 2" på bio, så i helgen då både jag och älskling är ledig hoppas jag att det blir bio för oss då!! :'D Väntat så oerhört länge på denna film så nu är det lite utav ett måste haha älskar verkligen alla dessa filmerna och så är det extra spännande nu när Bella har blivit vampys, vill ju liksom se hur hon kommer vara som en ny vampys osv.. =)
 
 
Men nu tänkte jag iaf ta och plugga lite granna, får se hur lång tid det tar och hoppas verkligen på att resultatet blir riktigt kalas bra och att även läraren blir nöjd utav detta. =)
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin kusin


Hej gumman, får jag fråga om det är du som tecknat den där bilden??

Svar: Hej kära kusin! <3Nejnej inte denna, har hittat den på google lr ngt men finns andra bilder lååångt längre fram som jag tecknat :) dock är jag ej så super duktig som den person som tecknat just denna bild :)
Dzesii

2013-01-02 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0