We run this night

 
Men TJENARE på alla mina tålmodiga läsare! :'D
 
Jag har inte synts till här ute på bloggen for a long, long time now.. Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta men jag har helt enkelt haft det rätt fullt upp de senaste veckorna med skola, jobb osv och när jag väl fick tid att andas ut ordentligt var det mer eller mindre tid för läggdags för ytterligare stressig dag osv.
 
Men jag ska försöka bättre på uppdateringen nu åter igen, kan dock inte lova något solklart ännu med tanke på att det blir mycket i skolan med nationella delarna, jobbet osv. Så när älskling väl är hemma på helgerna vill jag umgås med honom med, menmen som sagt jag ska verkligen försöka klämma in lite uppdateringar här och var =).
 
 
Anyways så har jag varit bra jäkla äckligt sjuk men nu äntligen känner jag att det börjar bli bättre! FINALLY!! haha var inte alls kuligt att jobba då man knappt orka andas, så jäkla sjuk var jag NO KIDDING! ;o Feber, hosta, snuva, nös konstant, migrän, ögonen sved som satan och kunde inte alls andas pga täpt i näsan och hade så ont i halsen att hela halsen sved så in i H****E!! nä usch! Hatar nog mest av allt att vara så jäkla sjuk, tur det händer så sällan!
 
I helgen kom älsklingens polare Erik upp till Sundsvall på besök så han fick sova hos oss från fredag-lördag (inatt) så drog han imorse, har varit riktigt skojsigt med massa skoj, spelade lite spel, myst med älskade bunnien Pancakes<3, spelade fotboll, såg på BigBang, fulade oss osv (kanske inte låter som de roligaste nu när jag skriver här men var riktigt kul!) Vad som sker ikväll är frågan, inte riktigt bestämt ännu så får se vad kvällen erbjuder =). Har vart ned till huset i någon timma också och byggt klart ett skafferi medan älskling slipat väggarna (jämnat till) efter att han spacklat igår :) Önskar er allesammans en riktigt kanon kväll iallafall! :'D
 
Foto

Min lilla underbara Bunnie, Pancakes!! <3<3<3 Gör mitt hjärta helt! :*
 
Photo: Min stora kärlek! :D<3
 
 
 
PussLOVE.. XOXO<3.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0