Young and free

 
När älsklingen kommer hem, sover jag.
När jag kommer hem från jobbet, jobbar han. >.<
 
 
Imorse for jag till skolan på en lektion sedan fixade jag lite ärenden (vilket nu påminner mig om att jag måste skicka iväg ett mail på en fundering, men får nog bli imorgon eftersom är så jäkla trött nu och orkar verkligen inte leta fram mail-adressen). Ja sedan for jag och hälsade på Plättan och lilla kissen Neo :D Gud så han har växt, och även lite granna på bredden på magen xD haha sötpojken! Tänkte egentligen fara hem efter en stund för att städa och tvätta här hemma men kom fram till att det skulle endast bli så himla stressigt osv innan det skulle bli dags för att fara återigen för att jobba.

Så jag stannade hos Plättan ett litet tag längre, åt lunch hemma hos Plättan, blev kina mat NOM NOM NOM! =)
Vi pratade och hade det en massa trevligt, kikade igenom lite gamla bilder, pratade lite gamla minnen, busade med kissarna osv =).
 
Ja sedan sådär mot kvällskvisten var det dags att fara och jobba i några timmar.
Nu efter en riktigt kanon dag på jobbet, tänkte jag slänga på mig mjukisbyxorna efter att jag ätit sen middag, ta mig min sista kvällscigg och gå och lägga mig - låta drömmarna föra mig bort =).
 
Fast först blir det säkerligen lite BigBang skulle jag tro xD


 
PussLOVE.. XOXO<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0